Herinneren van afspraken:
Wij vinden het erg belangrijk dat u tijdig geholpen wordt. Hierdoor bellen wij u drie dagen van tevoren ter herinnering van uw afspraak en sturen wij een dag van tevoren een email ter herinnering van uw afspraak.
Hoe gaan wij te werk?
U kunt op twee manieren bij HappyTand terecht zijn gekomen: U heeft zelf contact opgenomen of u bent doorverwezen door uw tandarts. Uiteraard beginnen we altijd eerst met een intakegesprek.
Onze ervaren en erkende kindertandarts (pedodontoloog) bekijkt dan:
Na deze intake dienen we een machtiging in bij uw zorgverzekeraar.
Zodra deze rond is en voor akkoord, nemen wij weer contact met u op om het traject te vervolgen door middels een afspraak met u te gaan plannen
voor de daadwerkelijke narcosebehandeling van uw kind.
*Zie ook onze folder onder het kopje: “Werkwijze narcose behandeling.”
Herinneren van afspraken:
Wij vinden het erg belangrijk dat u tijdig geholpen wordt. Hierdoor bellen wij u drie dagen van tevoren ter herinnering van uw afspraak en sturen wij een dag van tevoren een email ter herinnering van uw afspraak.
Wijziging gegevens :
U bent altijd zelf verantwoordelijk dat uw gegevens bij eventuele wijziging aan ons worden doorgegeven (bijvoorbeeld een verandering van zorgverzekeraar, adres of telefoonnummer of email adres). Ook wordt u verzocht om verandering in uw gezondheid en medicatie aan ons door te geven. Deze wijziging kunt per brief, e-mail of bij ons op de praktijk doorgeven.
Kosten:
Alle onze behandelingen worden volledig vergoed. Dit gebeurt door middel van een machtiging die wij aanvragen bij uw zorgverzekeraar.Wij dienen de declaraties in, u heeft hier geen omkijken naar.
Soms duurt het even voordat deze machtiging binnen is.
Zodra dit proces rond is nemen wij contact op met u om verder te gaan met het traject.
Uw eigendommen:
U dient zelf over uw eigendommen te waken. Wij zijn niet aansprakelijk voor schade, diefstal of verlies van uw eigendommen. U wordt geadviseerd uw eigendommen niet onbeheerd achter te laten.